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
class
begrip
begripsterm
Aanleiden tot spelen
@nl
datumOpname
2022-03-01
definitie
Het object wordt gebruikt om mensen aan te zetten tot speelactiviteiten.
@nl
herkomst
Stichting CROW
@nl
herkomstDefinitie
Stichting CROW
@nl
indicatieAbstractObject
naam
Aanleiden tot spelen
@nl
seeAlso
subClassOf
definition
Het object wordt gebruikt om mensen aan te zetten tot speelactiviteiten.
@nl
prefLabel
Aanleiden tot spelen
@nl